7 Şubat 2013 Perşembe

Sık Sorulan Sorular





+İstediğim ürünü nasıl alabilirim ?
-Almaya karar verdiğiniz ürünü mesaj atarak bize bildirebilirsiniz.En geç bir gün içinde geri dönülecektir.

+Ödemeyi nasıl yapabilirim?
-Mesaj attıktan sonra size atacağım hesap numarasına karışıklık olmaması için açıklama bölümüne adınızı yazıp parayı yatırabilirsiniz. 

İsterseniz Paypal ile de ödeyebilir veya kapıda ödeme hizmetinden de yararlanabilirsiniz. 

Kapıda ödeme talep ederseniz kapıda ödeme hizmetinin masrafı da size ait olacak ve ürünün fiyatı üzerine eklenecektir.

Havale ücreti alıcıya aittir. Kargoyu alıcı öder.

*PTT bankamatikleri kullanarak da hesaba parayı yatırabilirsiniz fakat bankamatikler sadece 5 ve 5’in katlarını kabul ediyor ve havale ücretini de yatırdığınız miktarın içinden kesiyor. Bu yüzden, bir örnekle açıklamam gerekirse:
Yatıracağınız miktar 31 lira
31 tl+2 lira havale masrafı= 33 lira.
Yatırabileceğiniz miktar: 35 lira.
35 lirayı yatırıyorsunuz ve biz size para üstünü kargoyu yollarken geri gönderiyorum.

Yatırdıktan sonra mesaj atıp daha kolay görmemi sağlayabilirsiniz.

+Ne kadar süre içerisinde ödemeliyim?
-Ayırttığınız ürünün ücretini 3 gün içinde yatırmaz ve benimle bu konuda temasa geçmezseniz siparişiniz iptal edilir.

Mümkünse 2 gün içinde yatırmanızı tercih ederim^^

Kargoya verdikten sonra kargo takip numaranızı mesaj yoluyla iletirim.

# Ptt bankamatiklerden ödeme yapıldığında kartsız işlem yapılabiliyor. Ptt Bankamatikler merkez postanelerde ve bazı şubelerde bulunabiliyor 



K-Pop Halmoni’ye duyduğunuz ilgi için teşekkürler. ^^

11 yorum:

  1. ben istediğim çantanın linkini göndersem benim için alırmısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linki mesaj yoluyla iletebilirsiniz. ezgyzc@gmail.com

      Sil
  2. Bana ONE OF A KIND KAPŞONLULARINDAN SİPARİŞ EDER MİSİNİZ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, lütfen iletişime geçin. Google+ hesabınıza mesaj attım.

      Sil
  3. merhaba satmadıgınız ama benim almak istediğim bir kaç urun var alırmısınız?

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben boftaki kolyeyi satın almak istiyorum sipariş edebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  5. ürün kaç günde gelir acaba

    YanıtlaSil
  6. bn çantalar bölümünü bulamadım yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Acaba mesajı nerden yollayabiliriz? Google üzerinden yollamayı bilmiyorum. İletişime nerden geçebilirim ilgilenirseniz sevinirim. Enrique'nin Şapkasından almak istiyorum. Bir de kaliteli midir ve kargo ücreti ne kadar?

    YanıtlaSil
  9. mesajı google üzerinden nasıl iletebilirim size ?

    YanıtlaSil