6 Şubat 2013 Çarşamba

Korean Drama ve Animeler :)












Kore dizilerini çook seviyorum :)






Eveet! Çok aradığım Jandi kolyesi :)

İsterseniz 15 Liraya alabilirsiniz.

Gu Jun Pyo'nun da peşinden gelmesi dileğiyle :)





49 Days'in hüzünlü kolyesi bu haftalık 20 Liraya sizin olabilir :) 

























You Are Beautiful'un lisanslı peluş domuz tavşanı :) 

15 cm telefon süsü (sağda) 20 Lira.

Büyük boy (solda) lisanslı peluş oyuncağı ise 45 Lira :)









You're Beautiful'un Taekyung'u ne kadar şirin :)

Fiyatı 21 Lira.




Flower Boy Next Door'dan Enrique'nin Şapkası :)

Fiyatı 45 Lira.








Dream High kolyesi 22 Lira :)


















Death Note Defter ve Tüy Kalem Seti 22 Lira :) 




Saatli Death Note Kolyesi :)

Bu hafta için 18 Lira.

24 yorum:

  1. ben YOU ARE BEAITUFUL DOMUZ TAVAN TELEFON SÜS VE 49 DAYS KOLYESİ almak istiyorum . nasıl alacağım ve kapıda ödeme yapanilir miyi m ?

    YanıtlaSil
  2. Evet kapıda ödeme yapabilirsiniz. Google+ hesabınıza mesaj attım. Detaylı bilgi için lütfen burayı okuyun. :)
    http://kpophalmoni.blogspot.com/2013/02/sk-sorulan-sorular.html?

    YanıtlaSil
  3. Annyonghaseyo!!!! :)

    ben death note defteri ve tüy kalem seti almak istiyordum:) umarım en kısa sürede yardımcı olursunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ Ayrıntıları konuşmak için https://www.facebook.com/pages/K-Pop-Halmoni/473269176069987 veya ezgyzc@gmail.com'a e-mail atabilirsiniz :)

      Sil
  4. merhaba bu kampanya hala devam ediyor mu sipariş verebilir miyiz ?

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Death Note defteri hala elinizde bulunuyor mu acaba ? satın almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  6. dream hıgh kolyesi bulunuyo mu hala ya da getirtebilir misiniz lütfen cidden çok önemli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ Evet istediğiniz ürünü getirtebilirim. Ayrıntılar ve sipariş için ezgyzc@gmail.com veya Facebook'ta K-Pop Halmoni adıyla bana ulasabilirsiniz ^^

      Sil
    2. dream high kolyesi almak istiyorum. yardımcı olabilir misiniz ?

      Sil
  7. Siyah olan Saatli Death Note Kolyesi ve
    49 Days'in hüzünlü kolyesi
    Almak istiyorum . Bana en kısa zamanda geri dönebilir misiniz ? Kapıda ödeme yapmak istiyorum mümkün mü?

    YanıtlaSil
  8. dream high kolyesi almak istiyorum bana en kısa zamanda ger döner misiniz kapıda ödeme var mı

    YanıtlaSil
  9. hala satışlar devam ediyomu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , evet satislar hala devam etmekte ^^ Bana ezgyzc@gmail.com adresinden ulasabilirsiniz.

      Sil
  10. Flower Boy Next Door'dan Enrique'nin Şapkası kargo bedeli dahil mi ?

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar
    Ben bof dizisindeki kolyelerden ve dream high dizisindeki kolyeyi almak istiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Kapıda ödeme yapıyor musunuz acaba?

    YanıtlaSil
  13. Hala satış yapıyor musunuz

    YanıtlaSil
  14. Ben de bof ve dream high kolyesinden istiyorumda kapıda ödeme yapıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  15. satışlar devam ediyor mu hala

    YanıtlaSil
  16. satışlar devam ediyor mu hala bende almak istiyorum

    YanıtlaSil
  17. meraba lutfen bu mesajımı görün benım idolüm geum jan di yani goo hye sun ben bu kolyeyı o kadar cok aradım kı bulamadım lutfen elinizde mevcut mu kapıda ödme var mı kargo ve kapıda ödeme toplam ne kadar güvenli mi hepsını cevaplarsanız çok sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. meraba lutfen bu mesajımı görün benım idolüm geum jan di yani goo hye sun ben bu kolyeyı o kadar cok aradım kı bulamadım lutfen elinizde mevcut mu kapıda ödme var mı kargo ve kapıda ödeme toplam ne kadar güvenli mi hepsını cevaplarsanız çok sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil