7 Şubat 2013 Perşembe

Korecanlara Hediyelikler ~!


Burada size bazı hediye alternatifleri sunmak istedim. 
Hediye derken insan bunları hediye edebilir mi bilmiyorum :) 
Ben hepsini kendime saklamak istiyorum mesela :)




Rilakkuma <3

Çook tatlı.

Bu cüzdanı siz de 32 Liraya alabilirsiniz :)


 6'lı Post-it ve Not Defteri Seti

Yazmaya kıyamayacaksınız :) 

Fiyatı 18 Lira.







Anahtar kabı ile tarzınızı yansıtabilirsiniz :)

Her biri 8 Lira. 

Farklı çeşitleri için iletişime geçmekten çekinmeyin :)





Yine Rilakkuma <3 

Pasaport kabına 24 liraya sahip olabilirsiniz. 






Pandalı şapkayı ben çok sevdim :) 

35 Liraya bence çok güzel :)



2'li Seramik Chopstick Seti 8 Lira :) 

Ramenlerinizin tadını çıkarın :)





Bu Paslanmaz Çelik Chopstickler ise 3,5 lira :)


Pororo Seramik Kupa :) 

Çay, kahve içmek bu bardakla daha zevkli :) 

Fiyatı 18 Lira.



Hem mektup açacağı, hem kitap ayracı :)

Fiyatı 18 Lira.










Koreli çıkmayan sticker setine 8 Lira karşılığında sahip olabilirsiniz :)

Bardak ve kavanoz dahil değildir.

5 yorum:

  1. o Chopstickler hala var mı? nereden alabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O chopstickler artık satışta değil ancak aşağıdaki linkteki chopstickler mevcuttur :)
      http://img254.imageshack.us/img254/9666/521479072508.jpg Google + hesabımdan bana ulaşabilirsiniz :)

      Sil
  2. iletişime gecer misiniz..bileklik almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ezgyzc@gmail.com adresinden ulasabilirsiniz ^^

      Sil
  3. Merhaba bana ulaşmanız mümkün mü acaba? Bir konuda yardımınızı alacağım da. Tabiki sizden ürün de alacağım ama önce bir konuda konuşmam gerekiyor.
    isin9412@gmail.com

    YanıtlaSil