6 Şubat 2013 Çarşamba

K-Pop ~!










Koreli grupların çeşitli ürünlerini bu başlık altında bulabilirsiniz :) 

Ne kadar tatlılar değil mi :)





2013 - 2014 Takvimi ve Resimli Sticker Seti'ne 45 Lira karşılığında sahip olabilirsiniz.


Benimki masama çok yakıştı :)


Tüm K-Pop gruplarının takvimlerini bulabilirsiniz :) 



2 PM çoraplarını çifti 10 Liraya bulabilirsiniz. 


Big Bang çoraplarını çifti 10 Liraya bulabilirsiniz.

Ayrıca diğer gruplar için de benimle iletişime geçmekten çekinmeyin :)



 F.T. Island saati bence çok hoş ve sadece 45 Liraya. Diğer gruplar için de iletişime geçebilirsiniz.   



2'li Bileklik Seti 12 Lira :) 

Tüm K-Pop gruplarının bilekliklerini bulabilirsiniz. 

İletişime geçmekten çekinmeyin :)




     


Infinite ve Shinee takvimine 40 lira karşılığında sahip olabilirsiniz :) 




Sürekli çantamı nereden aldığımı soruyorlar :) 

Parlak olduğu için dikkat çekiyor :)

Shinee, F.T. Island, BigBang, C.N. Blue ve tüm diğer grupların çantaları 60 Lira :) 






TVXQ ve Shinee saatleri sadece 45 Lira. Başka bir model veya grup isterseniz bana ulaşmanız yeterli :)




Exo Kolye ve Yüzük

Her biri 22 Lira :)








K-Pop gruplarının  bileklikleri 25 Lira :)

Tüm gruplarınki mevcuttur. 





BigBang, Shinee, f(x), Exo, 2NE1, Suju ve diğer K-Pop gruplarının kolyeleri 26 Lira :)








Kore gruplarının manyetik bileklikleri 18 Lira :)





Yüzüğünle sevgini göster :) 

K-Pop gruplarının yüzükleri 22 Lira :)






Telefon süsleri 10 Lira, üstelik ikincisi %40 indirimli :)
















31 yorum:

  1. BIG BANG ÇANTALARINDAN İSTİYORUM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır blogla ilgilenememiştim :) Google+ hesabınıza mesaj yolladım :)

      Sil
  2. bilehliik (bileklik) istiyorum !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google+ hesabınıza mesaj attım, iletişime geçmek için ezgyzc@gmail.com adresini kullanabilirsiniz. :)

      Sil
  3. 2 çift BEAST bileklik istiyorum. ozozdirectioner@hotmail.com lütfen en kısa zamanda ulaşın çok acil arıyorum bileklikleri :)

    YanıtlaSil
  4. bişey söyliycem DMTN grubunun bileklikleri varmı sizde ? lütfen bana ulalşın :D

    YanıtlaSil
  5. daha fazla bilgi verirmisiniz??

    YanıtlaSil
  6. Ben bileklik istiyorum ama size nasıl ulaşacağım kesinlikle almam gerek sujunun tüm aksesuarlarını lütfen yardımcı olun:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ^^ https://www.facebook.com/pages/K-Pop-Halmoni/473269176069987?ref=ts&fref=ts adresinden mesajla bana ulaşabilirsiniz :)

      Sil
    2. fakat facebook hesabim yok goofle plus yada twitterdan ulasabilirmiyiz

      Sil
    3. ezgyzc@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz ^^

      Sil
  7. facebook sayfanız varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :) https://www.facebook.com/pages/K-Pop-Halmoni/473269176069987?ref=ts&fref=ts facebook sayfamızdır :)

      Sil
  8. EXO takvimi var mıdır ?? lütfen bana gerii dönünnn <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  9. Elinizde kpop bilekligi varmi yardimci olun lutfen ^^ bolca almak isyoruz arkadaslarimla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ezgyzc@gmail.com adresinden ulasin lutfen ^^

      Sil
  10. ft ısland gümüş renk bilekli almak istiyorum yardımcı olur musunuz.?:)

    YanıtlaSil
  11. Flower boy next door panda şapkadan sipariş vermek istiyorum ama ne kadar sürede gelir öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  12. exo nun çantaları var mı???

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. exo çanta alıcam yardımcı olurmusunuzzzz lütfen !

    YanıtlaSil
  15. Exo ve infinite telefon süsü istiyorum lütfen sizinle iletisime geçem için ir sey gonderirseniz sevinirşm

    YanıtlaSil
  16. radrisizm@gmail.com iletişime geçer misiniz

    YanıtlaSil
  17. çelik Chopstick varmı ?

    YanıtlaSil
  18. 8 liralık chopstick ların izi almak istiyorum ama kapıda ödeme varmı

    YanıtlaSil
  19. Şu metal yüzüklerin Cnblue yada Jung Yong Hwa lı olanları var mı?

    YanıtlaSil
  20. Şu metal yüzüklerin Cnblue yada Jung Yong Hwa lı olanları var mı?

    YanıtlaSil